O NAMA

NAŠA KOMPANIJA

banner img

Vodimo se idejom poboljšanja kvaliteta
organizacija u poslovnom okruženju.

Pružanjem usluga u oblasti sertifikacije
međunarodnih standarda, ispitivanja i inspekcije
postavljamo ciljeve i unapređujemo funkcionalnost
organizacije, bezbednost, životnu sredinu.
Društvenu odgovornost i sigurnosti u proizvode i
usluge Izdavanjem sertifikata i stručnih izveštaja
našim partnerima širom jugoistočne Evrope.

Obezbeđujemo partnerima jednostavan,
brz i objektivan pristup sertifikaciji

Uz prenošenje stečenih iskustava i stručne kontrole kvaliteta ispunjenjem svih očekivanja i potreba naših partnera. Svaka kompanija poseduje jedinstvenu organizaciju, stoga poklanjamo posebnu pažnju svakoj proveri koja predstavlja priliku za unapređenje organizacije. Praćenjem zahteva tržišta, trendova i zakonskih odredba garantujemo konstantnu prednost zajedničkim prevazilaženjem izazova na tržištu.

REFERENCE

Zahvaljujući poverenju naših partnera danas uspešno brojimo više od 1200 prijateljstava koje se na bazi iskrenih odnosa uvećava svakodnevno. Ispod je prikazan uzorak partnera sa kojima poslujemo dugi niz godina

shape

NAŠA PRIČA

2011

Osnivanje sertifikacionog tela INTERCERT DOO

2013

Ukazano poverenje od strane 100+ partnera

2014

Ekspanzija na tržišta BiH, Makedonije,
Crne Gore i Hrvatske

2016

Zvanični zastupnik TUV AUSTRIA u jugoistočnoj Evropi

2018

1000+ partnera

2020

Sertifikacioni centar u Beogradu

2022

Sertifikacioni centar površine 500m2 u Novom Sadu

NAŠE VREDNOSTI

1200 +
klijenata

Naš ključni zadatak je da učinimo svoje partnere još boljim.

Poverenje koje gradimo sa partnerima pretvaramo u prijateljski odnos koji se razvija sa obostranim zadovoljstvom već više od decenije. U toku saradnje negujemo poverljivost, dostupnost i iskrenost tako što održavamo konstantnu komunikaciju.

3000 +
SERTIFIKATA

Sertifikati koje izdajemo svakodnevno čini naše partnere sigurnijim i efikasnijim.

Kao TUV AUSTRIA partner garantujemo da svaki sertifikat nosi poverenje, tako da Vaši korisnici mogu biti sigurni u Vaše proizvode, usluge i poslovanje. Usluge koje pružamo prate principe izuzetnosti i time kroz kompletan proces razmatramo Vaše zahteve i potrebe te pružamo podršku i nakon izvršenih usluga.

5
DRŽAVA

Rastemo zajedno tako da uvek budemo blizu.

Zahvaljujući našim partnerima kompetencije, znanje i kapaciteti se proširuju u svim pravcima. Osnivanjem kancelarija u državama gde pružamo usluge sertifikacije težimo da optimizujemo resurse i obezbedimo usluge sertifikacije angažujući saradnike iz Vašeg okruženja, čime smanjujemo razdaljinu i ostvarujemo bliske odnose.

Zahvaljujući partnerima grupa svakodnevno postaje jača. Omogućite da zajednički učinimo da Vaše poslovanje brže napreduje

Postani naš partner

Inter Cert
TUV AUSTRIA PARTNER
icon

Hvala vam što ste nas kontaktirali!

    NAŠ TIM

    shape

    UPOZNAJ NAŠ TIM

    Tim koji svakodnevno brine o svim detaljima vašeg poslovanja.
    Naše ambicije, razumevanje i stručnost uzajamno razvijamo i stvaramo otvorene mogućnosti za nove poslovne poduhvate.

    Inter Cert doo Serbia General Manager Boris Glušica
    General Manager
    Boris Glušica
    Inter Cert doo Serbia COO Simona Rapaić
    COO
    Simona Rapaić
    Inter Cert doo Serbia Business relationship manager Olja Rebić
    Business relationship manager
    Olja Rebić
    Inter Cert doo Serbia Planning coordinator Bojana Sudžum
    Planning coordinator
    Bojana Sudžum
    Inter Cert doo Serbia Sales manager Jovan Rakić
    Sales manager
    Jovan Rakić
    Inter Cert doo Serbia Lead auditor-food Rajna Džakula
    Lead Auditor-Food
    Rajna Džakula
    Inter Cert doo Serbia Quality manager Ana Radojević
    Quality manager
    Ana Radojević
    Inter Cert doo Serbia Social auditor Milana Rikanović
    Social auditor
    Milana Rikanović
    Inter Cert doo Serbia Accounting assistant Kristina Bundić
    Accounting assistant
    Kristina Bundić
    Inter Cert doo Serbia IT Auditor Miloš Milaković
    IT Auditor
    Miloš Milaković
    Inter Cert doo Serbia Accounting manager Slađana Krstić
    Accounting manager
    Slađana Krstić
    Inter Cert doo Serbia Lead auditor Ivan Stojiljkovic
    Lead Auditor
    Ivan Stojiljković
    Inter Cert doo Serbia IT auditor Boris Bajić
    IT auditor
    Boris Bajić
    Appointment coordinator
    Vladimir Vujić
    Inter Cert doo Serbia Agrifood Auditor Bojan Šeguljev
    Agrifood Auditor
    Bojan Šeguljev
    Technical Lead auditor Marjan Urekar Intercert
    Technical Lead Auditor
    Marjan Urekar
    Inter Cert doo Serbia Agrifood support Slađana Radović
    Agrifood support
    Slađana Radović
    Inter Cert doo Serbia Front desk Tijana Samardžić
    Front desk
    Tijana Samardžić
    Inter Cert doo Serbia Lead auditor Zlatko Kavazović
    Lead auditor
    Zlatko Kavazović
    Inter Cert doo Serbia Lead Auditor Živko Đekić
    Lead Auditor
    Živko Đekić
    Nevena Momčilović
    Jovana Ljubinković
    IT auditor
    Strahinja Jovanović
    icon icon

    Vodim se idejom da svaki dan mora doneti nova iskustva i izazove koje treba da prevaziđemo. Nakon više od 10 godina iskustva u oblasti upravljanja kvalitetom mogu reći da sam imao priliku da se upoznam sa različitim sistemima i industrijama kao i neverovatnim iskustvima prilikom uzajamne saradnje. Moja uloga podrazumeva da rukovodim procesima i pružam podršku saradnicima kako bi operativni i upravljački procesi bili svakodnevno bolji. Dobri odnosi sa partnerima-klijentima su ključ našeg uspeha te održavanje i unapređenje tih odnosa omogućava da zauzimamo vodeće mesto na tržištu kad je reč o sertifikaciji. Naš kolektiv u INTERCERT DOO predstavlja skup stručnjaka sa kojima imam privilegiju da radim i iznalazim rešenja koja doprinose razvoju kulture standardizacije u Srbiji i regionu.

    Po struci sam Diplomirani Hemičar kontrole kvaliteta i upravljanje životnom sredinom a svoje školovanje sam završila na Prirodno Matematičkom Fakultetu u Novom Sadu. Deo Intercert tima sam postala 2016. godine i prvo što sam naučila jeste da se ISO standardi mogu primeniti na sve oblasti industrije i tehnologije. Dinamičnost ovog posla me je inspirisala da se dalje usavršavam dok je moja radoznalost ka novim izazovima učinila da prevaziđem veliki broj novih situacija. Pozicija COO je nastala prirodno sa širenjem tima i rastom organizacije i sada podrazumeva upravljanje procesima i organizacijom resursa Backoffice-a. U ulozi Lead Auditora mnogobrojnih standarda poput ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 5001 i drugih sam se pronašla nakon prvog izlaska na teren kad sam shvatila da takva vrsta saradnje sa partnerima zahteva znanje kako o standardima tako i o samom poslovanju klijenta, pa je i svaki kontakt sa klijentima otvaranje vrata ka novim poznanstvima i izazovima.

    Kao najiskusniji član tima u sektoru backoffice pružam podršku realizovanju usluga sertifikacije u širokom obimu aktivnosti. Poznajem administrativne poslove, komunikaciju sa partnerima i sertifikacionim kućama, predlažem rešenja za nove izazove, poznajem pravila akreditacije i posedujem želju da se provere obavljaju savesno i ispravno. Pridajem značaj obučavanju novih saradnika i prenosu znanja onima kojima je to potrebno jer je to osnova ličnog razvoja. Posmatram da je poslovanje zasnovano ka kontinuiranom unapređenju kvaliteta u pružanju usluga ocenjivanja kroz posvećenost i istrajnost. Rad od skoro deceniju mi je pružio priliku da usavršavam svoja znanja iz svih oblasti poslovanja uključujući poznavanje menadžment sistema ISO standarda, komunikacije, upravljanja, obučavanja i logističke podrške. Timski duh, prijatna radna atmosfera i dinamično ali mirno okruženje su deo naše svakodnevnice.

    Kao Planing coordinator, moja glavna uloga je planiranje audita, što podrazumeva obradu podataka kroz logističke procese, kako bi sve funkcionisalo koordinisano uz minimalne zastoje. Studije Inženjerskog menadžmenta su mi pomogle da još tokom studiranja steknem teorijsko znanje o standardima, procesima u organizaciji, te sam posle uvidela da se teorija i praksa prepliću i dopunjuju. Pored navedenog, posedujem sertifikate za poznavanje standarda Sistema menadžmenta kvalitetom, životnom sredinom i bezbednošću i zdravljem na radu, te mogu sprovoditi audite u okviru datih oblasti. Najviše mi se sviđa dinamika, koja je deo naše svakodnevnice i koja čini da naš tim konstantno bude u međusobnoj interakciji.

    Kao Menadžer prodaje (Sales Manager), moja glavna uloga je komunikacija sa klijentima, što podrazumeva pre svega odličnu veštinu slušanja kako bi prepoznali potrebe i zahteve klijenata i odgovorili na njih na najbolji mogući način. Studije ekonomije pomogle su mi da steknem znanje iz oblasti finansija i marketinga koja su uticala da mnogo bolje istražujem potencijalno tržište i kvalifikujem potencijalne klijente, dok su obuke iz oblasti psihologije i pregovaranja uticale da ceo proces prodaje bude zaokružen na jedan jedinstven način. Orijentacija ka potrebama naših partnera je dovela do velikog broja preporuka usled ispunjenja potreba i zahteva partnera na nivou iznad očekivanja. Dinamika posla prodaje je razlog zbog kojeg karijeru gradim u ovoj sferi koja podrazumeva često putovanje, ugovaranje i održavanje sastanaka i prezentacija, kao i svakodnevnu komunikaciju sa svim sektorima u organizacijama kako bi finalni rezultat bio zadovoljan klijent. Sve ovo je veoma izazovno i nosi određenu dozu zadovoljstva za ljude koji vole da su konstantno u akciji.

    Kao, Master-diplomirani inženjer tehnologije hrane sa svojim iskustvom u proizvodnji i sa dugogodišnjim iskustvom u oblasti konsultantskih aktivnosti u oblasti sistema menadžmenta i drugih standarda vezanih za bezbednost hrane, u kompaniji Intercert doo obavljam poslove Lead auditora za standarde ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001. ISO 22000, FSSC 22000, HACCP i druge. Pored navedenog, posedujem sertifikate za eksternog-senior auditora na osnovu kojih sam i predavač navedenih standarda. Dalju priliku da dodatno usavršim svoje znanje vidim u postizanju kompetencija za IFS, BRC i GMP+ koje će svakako pomoći ličnom razvoju i unapređenju kontrole bezbednosti hrane u regionu gde i obavljam provere. Kompanija Intercert DOO mi je pružila priliku da i dalje usavršavam svoja stečena znanja iz navedenih oblasti i da povećam svoje kvalifikacije na polju audita, kao i da pomognem mlađim saradnicima u daljem razvoju i sticanju znanja i motivaciji, kao timskom radu i pozitivnom okruženju.

    Ana je menadžer kancelarije INTERCERTa u Beogradu kao i QMS manager celokupnog INTERCERT sistema. Odgovorna je za sve aktivnosti koje se odnose na beogradsku kancelariju, kao i harmonizaciju procesa rada između izdvojenih kancelarija, auditora, saradnika i drugih zainteresovanih strana kroz izradu i implementaciju zahteva u menadžment sistemima. Ono što najviše ceni u INTERCERT-u je rad u dinamičnom međunarodnom okruženju sa kreativnim i ambicioznim timom, uz mogućnost profesionalnog i ličnog razvoja.

    Pre svega poštujem etiku, jednakost i ljudska prava. Inovativno pristupam rešavanju novonastalih izazova, detaljna, kreativna, uporna, otvorena i pravedna. Moj rad se zasniva na proveravanju društvene odgovornosti klijenata kroz standarde kao što su SEDEX SMETA audit, SA 8000 i drugi. Neki od glavnih izazova su podizanje svesti o etici između klijenata i dobavljača, kao i proveravanju klijentovog upravljanja rizikom od mita i borbe protiv korupcije. Svojim znanjem o sistemima menadžmenta doprinosim uspešnim obavljanjem backoffice-a zadataka uz uspešnu komunikaciju i saradnju sa sertifikacionim telima i partnerima. Težim ka stalnom usavršavanju, napredovanju i sticanju novih znanja i veština koje bih mogla da upotrebim i prenesem transparentno drugima. Zadnjih godina sam proširila specifična znanja u oblasti pravnih poslova i poslova vezanih za javne nabavke.

    Kao diplomiranom ekonomisti Intercert mi je pružio priliku za usavršavanjem u dve sfere. Pozicije certification agent i accountant su mi omogućile razvoj različitih veština i sposobnosti u oblasti sertifikacije menadžment sistema i finansija, podjednako bitnih za efikasno obavljanje posla i funkcionisanje u poslovnom okruženju. Inspirišuće je raditi u kolektivu gde vlada timski duh i gde svi težimo istom cilju, a gde svaki pojedinac ima mogućnost ličnog razvoja i napredovanja.

    Imam zadovoljstvo da se predstavim kao IT auditor za sertifikaciju ISO standarda u raznim oblastima informacionih i industrijskih delatnosti. Sa svojim detaljnim znanjem o najnovijim trendovima i izazovima u IT sektoru, imam ključnu ulogu u osiguravanju da Vaša organizacija odgovara najvišim standardima informacione bezbednosti. Moja dubinska analiza sistema, identifikacija rizika i preporuke za poboljšanja omogućavaju vam da obezbedite sigurno okruženje za vaše poslovanje i klijente. Pored navedenog, zagovornik sam promocije i unapređenja najboljih praksi u oblasti informacione bezbednosti, pružanju bezbednih usluga i kontinuiteta poslovanja. Koristeći stečena znanja iz oblasti menadžment sistema a posebno ISO/IEC 27001 mogu ponuditi održavanje i unapređenje ugleda i sistema bezbednosti informacija kroz nezavisne audite. Ponosan sam što sam deo ovog tima i siguran sam da ću svojim stručnim znanjem i iskustvom obezbediti koristi za naše partnere

    U kompaniji InterCert DOO zadužena sam za finansijsko-knjigovodstvene poslove koji zahtevaju posebnu posvećenost i svakodnevno praćenje promena u zakonima i propisima. Stečeno iskustvo tokom godina omogućava mi savesno i odgovorno obavljanje ovog posla, gde u komunikaciji sa kolegama, saradnicima i korisnicima naših usluga doprinosim ostvarenju zajedničkog cilja firme. Lepo je biti deo ambicioznog kolektiva i svedočiti stalnom napretku poslovanja i postizanju zajedničkih uspeha.

    Usled višegodišnjeg iskustva kao interni auditor i upravljač SEVESO postrojenja u kompanijama koje se bave prehrambenom proizvodnjom, skladištenjem, transportom i distribucijom različitih opasnih materija, odlučio sam se da dalje usavršavam svoja znanja kao eksterni- Lead auditor. Aktivno obavljam provere od samih početka kao vodeći auditor za standarde poput ISO 9001, ISO 14001 i ISO 45001 nakon toga sam prikupljao iskustvo i usavršavao se u standardima ISO 37001, ISO 39001, ISO 50001 ,ISO 28001, SCC i GDP. Poznavanje velikog broja standarda mi je poslovni izazov i mogućnost da upoznam različite vrste komapnija te je danas je moja velika želja da se akreditujem i steknem znanja iz oblasti standarda SQAS, kako bih mogao da dodatno vršim provere u transportu i dodao i ovaj standard svom portfoliju

    Nakon završenih akademskih studija imao sam priliku da svoju IT karijeru započnem u organizaciji igara na sreću kao IT security administrator i time mi je omogućeno da se upoznam sa bezbednosnim protokolima i standardima u IT industriji. Kao IT Auditor najzanimljivije mi je što preko klijenata uvek saznam koje su tehnologije i aplikacije trenutno popularne zašto su se odlučili za baš njih kao i šta je sledeća nova stvar. Rad u Intercertu mi predstavlja veliko zadovoljstvo, zbog opuštene atmosfere i kolega koji su uvek spremni da pomognu, daju savet i izađu u susret.

    Kao student Fakulteta tehničkih nauka, shvatio sam važnost neprestanog učenja i usavršavanja. Prvo upoznavanje sa ISO standardima se dogodilo tokom studija a potom i nastavljeno profesionalno u kompaniji INTERCERT kao deo novog tima. Jedna od ključnih odgovornosti u mom poslu je odabir kvalifikovanih auditora koji će sprovoditi provere i procene usaglašenosti sa zahtevima ISO standardima. Ovaj proces zahteva pažljivu selekciju, ocenjivanje veština i osiguravanje da su auditori osposobljeni da pravilno procene i preporuče unapređenja kako bi se postigla usaglašenost sa zahtevima standardima. Kroz izdavanje sertifikata, održavanje ISO standarda, efikasnu komunikaciju i saradnje sa međunarodnim sertifikacionim kućama, naš tim postiže najviše standarde kvaliteta u našem poslovanju i nastavlja da se razvija kako bi ostvarili izuzetne rezultate na tržištu.

    Kao GlobalGAP auditor sa iskustvom u agronomiji i mikrobiologiji, razvio sam duboko uvažavanje značaja održive poljoprivrede zasnovane na naučnim i tehnološkim dostignućima i dobre poljoprivredne prakse. U slobodno vreme volim da istražujem prirodu i da se prepustim svojoj strasti za alpinizmom, penjanjem po stenama i mikologiji. Postoji nešto zaista magično u tome da ste okruženi lepotom prirode i otkrivate tajne sveta oko nas, od najmanjih mikroorganizama do najvećih planina. Fotografisanje i identifikacija samoniklih gljiva je jedna od mojih omiljenih aktivnosti i pasija, jer kombinuje moju ljubav prema prirodi sa mojim naučnim iskustvom u mikrobiologiji. Ne postoji ništa slično uzbuđenju pronalasku retkih ili neobičnih vrsta gljiva, a ja uživam proučavajući njihova jedinstvena svojstva. Kroz svoj rad kao GlobalGAP auditor i moja lična interesovanja za prirodu i mikrobiologiju, stalno nastojim da promovišem održivu poljoprivredu i zaštitu naše životne sredine za generacije koje dolaze.

    Marjan Urekar

    Istrajna u svojoj svestranosti. Rođena u Kruševcu. Po struci master agroekonomista (Poljoprivredni fakultet Univerziteta u Beogradu). Uzimajući u obzir poznavanje poljoprivrednog i prehrambenog sektora, aktivnosti u poljoprivrednoj proizvodnji i nakon toga, Slađana se usmerava ka kvalitetu i bezbednosti hrane. Njena stručnost se ogleda u uspešnom razumevanju standarda u prehrambenoj industriji poput GLOBALG.A.P.-a standarda, kao i njegovom uvođenju i implementaciji. Pored GLOBALG.A.P. standarda, Slađana uspešno vlada zahtevima HACCP sistema i teži da dalje razvije kompetencije u ostalim standardima za bezbednost i kvalitet hrane i pića kao što su IFS. BRC, FSSC 22000 i ISO 22000. InterCert je za nju mesto gde može da iskaže sve svoje potencijale. Pored toga, doprinosi joj dalji razvoj karijere kroz usavršavanje, osećaj zajednice zasnovan na uzajamnoj društvenoj osnovi, kao i mogućnost za nove aktivnosti i razvoj pogleda van okvira.

    Kada stupite u kontakt sa Intercert-om, velike su šanse da ćete prvo naići na mene :). Moja uloga kao Front Desk Assistant-a je da obezbedim delotvoran i jednostavan protok informacija, kako prema klijentima, tako i prema članovima organizacije. Takođe, svakodnevno radim na tome da poslovanje u našoj kancelariji teče neometano gde svako ima upravo ono što mu je potrebno kako bi obavljao svoj posao nesmetano. Ova pozicija spaja dve stvari koje volim – organizaciju i timski rad, te mi radni dani u našoj kancelariji teku sa lakoćom. Drago mi je što sam deo InterCert tima gde se neguju otvorenost, profesionalnost, lično usavršavanje i pozitivni međuljudski odnosi.

    Nakon višegodišnjeg radnog iskustva u drvnoj industriji i dugogodišnje saradnje sa Akreditacionim telom Srbije na poslovima ocenjivanja, smatrao sam da je logičan nastavak moje karijere angažman u jednom od sertifikacionih tela. U Intercertu sam praktično od početaka intenzivnog razvoja. U organizaciju sam uneo odgovarajuća znanja i iskustva iz oblasti mojih kompetencija, ali sam zauzvrat dobio još mnogo više: rad u stimulativnom okruženju, slobodu i samostalnost u radu i odlučivanju, mogućnost profesionalnog rasta i razvoja. Tokom svih ovih godina, sa menadžmentom organizacije sam izgradio odnos zasnovan na međusobnom poverenju i uvažavanju. Kao Lead Auditor za FSC CoC standarde od 2014. godine nastojim da ohrabrim privredne organizacije da usvoje i primene ekološke i socijalne standarde u radu i poslovanju i na taj način doprinesu stvaranju humanijih uslova za život zaposlenih radnika i društva i celini.

    Profesionalnu karijeru sam započeo završetkom mašinskog fakulteta u Beogradu. Nakon toga dugi niz godina radio u Holdin korporaciji " GOŠA" na poslovima razvoja novih proizvoda, uvođenjem novih tehnologija, transferu proizvoda i tehnologija u Rusiju. Predvodio tim za osnivanje zajedničkog preduzeća za proizvodnju Drumskih vozila u Kini u gradu Harbinu. Nakon ovog perioda ukazala se potreba da usavršim znanje o menadžmentu i standardima te sam pohađao Fakultet Organizacionih nauka u Beogradu i završio specijalističke studije iz oblasti menadžmenta. Niz godina radim i na poslovima Tehničkog direktora u Vatrosprem Proizvodnja Beograd. Takođe u Akreditacionom Telu Srbije, kao spoljni saradnik i poslove Tehničkog Eksperta Trenutno radim na poslovima Vodećeg ocenjivača u INTERCERT DOO. Naš posao nije samo da ocenimo stepen implementacije i nivo primene ISO Standarda već da partnerima prenesemo najbolje prakse i iskukstva. Zadovoljan klijent koji nas preporuči drugim preduzećima i kompanijama ja naš zajednički uspeh.

    Moja profesionalna avantura počela je kroz praksu u kompaniji Intercert, gde sam stekla neprocenjivo iskustvo i postavila temelje za svoj budući uspeh. Nakon završenih osnovnih studija Industrijskog inženjeringa na Fakultetu tehničkih nauka, imala sam priliku da se pridružim timu Intercert-a. Trenutni angažman mi omogućava da primenim teorijsko znanje u stvarnom poslovnom okruženju i razvijem praktične veštine koje su od suštinskog značaja za moju buduću karijeru.

    Moja strast prema dinamičnom radu i rešavanju izazova dovela me je do ove divne kompanije, gde sam pronašla svoje mesto. Nakon završenog smera za kvalitet i logistiku prijavila sam se na konkurs u Intercert i nakon samo par meseci saradnje sam se osećala kao da sam deo ovog tima već godinama. Moja najveća želja je da očuvamo ovu izvanrednu atmosferu na poslu, gde se međusobno podržavamo i zajedno stvaramo uspeh. Pored toga želim da unapredim standarde kvaliteta u okviru ekologije i bezbednosti na radu kako bih na najbolji način našim klijentima i partnerima pružala stručnu podršku.

    Imam zadovljstvo da se predstavim kao IT auditor za sertifikaciju ISO standarda u oblastima informacionih i industrijskih delatnosti. Svoju IT karijeru sam započeo nakon završenih akademskih studija kao sistem administrator i imao priliku dosta toga da naučim o informacionim sistemima i IT infrastrukturi. Nakon izvesnog vremena sam prešao u auto industriju koja se bavim najnovijim tehnologijama, pravljenja i sklapanja baterija za električna vozila. Kao Quality inženjer svojim znanjem i iskustvom o najnovijim trendovima i izazovima u IT sektoru vam mogu pomoći da vaša organizacija sazna najbolje prakse informacione bezbednosti. Ponosan sam što sam u Intercert-a kao deo dinamičnog tima koji je uvek spreman da na nove izazove.

    Ukoliko ste usmereni, inovativni i ambiciozni postanite deo tima uspešnih.

    Prijateljski ambijent, radno okruženje za napredovanje u svim pravcima.

    Sve kreće od tebe.

    Verujemo u dugoročna prijateljstva i poštovanje dogovora koje čine osnov za uspešni lični razvoj.

    Timski duh, poverenje, postgnuća koja ostavljaju trag i upornost su naše vrednosti koje gajimo sa svim saradnicima.

    shape

    KARIJERA

    OTVORENE POZICIJE

    Želiš da postaneš deo našeg tima?

    Popuni anketu otisni se u kvalitetniju budućnost.

    Administracija

    icon

    Informacione tehnologije

    icon

    Menadžment

    icon

    Prodaja

    icon

    Auditing/Proverivač

    icon

    Praksa

    icon
    Pozicija Administracija Informacione tehnologije Menadžment Prodaja Auditing/Proverivač Praksa
    icon

    Hvala vam što ste nas kontaktirali!




      DODAJ CV


      DODAJ CV