Društveno odgovorno poslovanje se odnosi na način na koji organizacije upravljaju svojim poslovnim procesima kako bi ostvarile pozitivan učinak na društvo i svoje poslovanje. Tačnije, odnosi se na preuzimanje odgovornosti organizacije za aktivnosti na društvo i okolinu, pri čemu te aktivnosti moraju biti u skladu sa interesima društva, etičkom poslovanju i sa zakonom kao i ostalim pravnim regulativama.
Organizacije koje podstiču društveno odgovorno poslovanje, svoje aktivnosti u poslovanju najčešće predstavljaju široj javnosti u sklopu svog godišnjeg izveštaja ili kroz aktivnosti koje promovišu društveno odgovorno poslovanje. Izveštavanje pomaže organizaciji da jasno postavi ciljeve, čime se meri učinak i uspešnost sprovedenih promena. Iz dobijenih rezultata se jasno prikazuju podaci o uticaju organizacije na okolinu, društvo i ekonomiju. Međunarodno ustanovljeni podaci i merila omogućavaju da informacije sadržane u izveštajima postanu dostupne i predstavljene svim interesno uticajnim grupama.
Iz tih razloga, kao uputstvo o društvenoj odgovornosti, usvojen je međunarodni standard ISO 26000, koji daje smernice u vezi sa društvenom odgovornošću i održivim razvojem.
ISO 26000 će Vam pomoći da neprestano povećate nivo druševene odgovornosti u Vašoj organizaciji .
Otkrijte najbolji način da započnete sa sertifikacijom društvene odgovornosti prema ISO 26000 i saznajte zbog čega ovaj standard može da doprinese svakoj vrsti poslovanja, bez obzira na veličinu organizacija.